מדפיסים הדפסות מורכבות ומגיעים לתוצאות מעולות!

נעלי עבודה חולצות כרמיאל

בגדי עבודה – מה אנחנו צריכים לדעת..

נעלי עבודה - חולצות כרמיאל לכן, אנו דואגים לספק לכם חולצות איכותיות והדפסה מקצועית ותוכלו לבחור עיצוב מהקטלוג שלנו. כל עובד שחלים עליו תקנות בטיחות, צו הרחבה, או הסכם קיבוצי, המחייבים את המעסיק לספק לו בגדי עבודה. ב 1972 נתון ש-80% מהוצאות ביגוד המשמשות את העסק יוכרו. חשוב גם לזכור כי למרות שניתן להכיר בחלק מהוצאות הביגוד, צריך תמיד לשמור על פרופורציות בין הוצאות הביגוד לסך המחזור העסקי וזאת ע”מ להימנע מבירורים ושאלות מיותרות מפקיד השומה. חשוב לזכור כי אם לא ניתן להשתמש בביגוד שלא לצורכי עבודה – יותרו ההוצאות במלואן. הדרך הנפוצה והמקובלת ביותר להשתמש בשירותי הדפסה על חולצות, היא כמובן חולצה בעיצוב אישי או בבחירה מדגמי ההדפסה הרבים המוצעים אצלנו. הגדרת ביגוד יום יומי כוללת: חולצות, מכנסיים, עניבות, חליפות וכיוב’. ביגוד יום יומי – ביגוד יום יומי הוא ביגוד אשר אינו משויך באופן מלא לעסק ואינו מחויב לבישה ע”פ דין, אולם – בעל העסק עדיין מחויב ברכישתו כחלק מעיסוקו. למרות הקדמה המדהימה של תחום ההדפסות, אנשים רבים עדיין מורגלים לחולצות בסגנון "סוף מסלול" שיש להן הדפס בעל צבע אחד בלבד, גרפיקה לא מרשימה ובאופן שבו הלוגו מופיע מקדימה וההדפס הגדול והמשמעותי מאחור. בין לקוחותינו תוכלו למצוא לקוחות רבים שנהנו מטיב השירות והאיכות לאורך השנים.

חולצות כרמיאל מתמחה בבגדי עבודה מתוצרת החברות המובילות בענף, ומשרתת לקוחות רבים מהקשת הרחבה של התעשייה ושל העשייה בישראל. בגדי עבודה רבים הם ארוכים לחורף וישנם בגדים שהם קצרים ומיועדים לקיץ החם והלח. להדפסה על חולצות יתרונות רבים לעומת חולצות לא מודפסות. מחפשים חולצות להדפסה? חולצות כרמיאל היא החברה בשבילכם. להדפסה על חולצות יש הרבה מקוריות וסטייל. אנו מציעים את שירותי הדפס על חולצות שלנו תוך מספר ימים מרגע ההזמנה, ללא עיכובים מיותרים בדיוק ובמקצועיות רבה תוך כדי ייעוץ והכוונה אישית לכול לקוח. הגרף החכם נותן משקל גדול יותר למומחים – כלומר לרואי חשבון עם מספר חוות דעת ודירוגים גבוהים יותר. בנוסף אנו עובדים עם כול בית עסק קיים ומציעים שירות הדפסה מהירה שיכולה להיות כבר אצלכם תוך מספר ימים מרגע ההזמנה. הדפסה על חולצות לחתונה – חולצות מדפסות לחתן למשפחה ולחברים . מומלץ להוסיף מקדימה סמל כיס מעוצב במיוחד לחתונה! כלומר: ישנו לוגו, סמל העסק המוטבע על הבגד. הגדרת בגדי עבודה לפי פקודת מס הכנסה מגדיר לנו 3 מצבים בהם ההחלטה האם הוצאות הביגוד יוכרו באופן מלא או חלקי : ביגוד המשויך באופן מלא לעסק – כאשר נדרש מהעובד או מבעל העסק ללבוש ביגוד / מדי עבודה המשויך באופן מלא לעסק, נושאים לוגו של העסק ומשויכים באופן ברור לפעילות העסקית של העסק.

לכן, החלטנו לעשות סדר בנושא ולהכין כתבה שתבהיר את התקנות הנוגעות לניכויי מס עבור רכישת ביגוד לצורכי העסק. לאור השאלות הרבות שעלו בנושא, החלטנו לעשות קצת סדר בנושא. על פי פקודת מס הכנסה נקבע כי הוצאה תותר בניכוי רק אם היא הוצאה לשם ייצור הכנסה באותה שנת המס. לכן, בכל פעם שאתם רוכשים פריט ביגוד כלשהו ואתם רוצים שירשם כהוצאה עסקית, עצרו לשנייה ושאלו את עצמכם: האם הבגד באמת נדרש לייצור הכנסה? מצד אחד ניתן לטעון כי אכן מדובר בהוצאה מוכרת שכן את הבגדים שאנו רוכשים אנו לובשים במהלך הפעילות העסקית שלנו והם נדרשים לנו בכדי לייצר את ההכנסה. אנו מאמינים כי המקצועיות אמינות ואיכות תוך עמידה בלוח זמנים קבוע מראש. ניתן לומר כי הפריטים הבאים לא יוכרו כהוצאה אלא אם כן ניתן להוכיח כי ההוצאה נדרשת באופן חד משמעי לסוג העיסוק : הלבשה תחתונה, בגדי ספורט, איפור, קוסמטיקה, תכשיטים, אביזרי אופנה, תיקים ( למעט תיק מחשב או מזוודת מסמכים לעו”ד), ארנקים, כובעים, משקפי ראייה, משקפי שמש, שעונים, ביגוד לילדים, וכיוב’. ביגוד שהינו הכרחי לסוג העיסוק – ישנם סוגי עיסוק אשר ע”פ דין מחייבים לבוש המשויך למקצוע.

גם עובדים עצמאים או חברות קטנות לסירוגין, עסקים פרטיים, אנשי מקצוע תמיד יבלטו עם לבוש התואם לסוג העבודה שהולכת להתבצע. במידה ויש לכם עובדים שמשרתם מבוססת על פגישות חיצוניות או משימות מחוץ לארגון, שהרי זה בלתי נמנע, כאן אתם חייבים לעצמכם את השיווק ב2 במחיר של אחד, בגדי עבודה מודפסים שישרו את מלוא הביטחון על הלקוח הקיים וישלימו את כל הנדרש על מנת שהעסק שלכם ישווק כמו בתאוריה! למשל, תמיד ניתן לזהות שומרים רק לפי לבוש אפילו אם הם עובדים בחברות אבטחה שונות. באותן מסגרות לעיתים מודפסות גם חולצות למטרות שונות כמו ימי גיבוש, טיולים שנתיים, חגים ואירועים. אנו עושים שימוש בחולצות איכותיות ועמידות, הלקוחות שלנו מזמינים שוב ושוב חולצות באתר, הצטרפו גם אתם לקהל הלקוחות ותיהנו מחולצות מודפסות איכותיות כבקשתכם. כמעט כל מי שיצא לו להיות בחתונה הישראלית גדולה בשנים האחרונות, מכיר את המנהג של משפחות להשקיע בשירותי הדפסת חולצות לחתונה, בשביל להציע בגדים חלופיים למעגל הראשון של החתן והכלה. כמובן שניתן לבחור אתך כל סוגי החולצות במגוון צבעים וכך להתאים את המתנה בצורה מלאה לאירוע ולאדם.

Call Now Button דילוג לתוכן